کورشکورش، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

به دنیای من و نیما خوش اومدی پسرم

تولد دو سالگی

1395/4/4 2:01
نویسنده : مامانش
187 بازدید
اشتراک گذاری

تولد یک سالگیت جوجه کباب کردیم و خودمون دور هم خوردیم.امسال حدود پانزده نفر دعوت کردم.تو فقط عاشق شمع فوت کردن بودی.از بخش کادو گرفتن هم خیلی خوشت اومد چون همش ماشین بود در انواع مختلف.یک ماه بعد تولد ابتین بود.شمع های ابتین رو هم کلا تو فوت کردی.

این روزا تازه یاد گرفتی .می گی نیخام.کورش غذا....نیییخام.کلمه هایی ک این روزا زیاد به کار می بری:مامان امنه.ساسان.دایی.آله.نیخام.ولش کن (وش کن).وایسا.ماه ستاره(ددد).قاشق (اشق).بستنی(ب ت ت)و خوراکی محبوبت دنت.خ( دوچرخه).دستشویی (عشویی)

کلا هم می پرسی ای چیه .ای چیه.امروز غذا گوشت قلقلی و سیب زمینی مخلوط با پلو.هر سیب زمینی که خوردی به همراه تک تکشون پرسیدی این چیه.منم یکی درمیون ج دادم.

به غذا میگی اوو oww گاهی جوری میگی اوو که میفهمم حسابی گرسنته.

پسرم در کل خیلی عاقل و دانا شدی دیگه هر چیزی رو توی دهانت نمی کنی .گاهی جایی لم میدی و کارتن نگاه می کنی.یا وقتی میگی خ (دوچرخه سواری ) میگم ایشاله شب لبخندی می زنی و میری . منم فقط خدا رو شکر می کنم که تو رو به من داد

مدتی بود کم مشما می شدی ولی دو روزه که دیگه پسر من احتیاجی به مامی شدن نداره.شدش دو سال و یک ماه.دیگه خودت خبر میکنی از قبل

 

اهان داشتم می گفتم با وجودیکه خیلی دانا هستی ولی نمیدونم چرا وقتی مثلا انگور میخوری هر وقت سیر شدی مابقیش روی زمینه.؟چرا هر دفه بعد از خوردن اب بقیش روی فرشه؟چرا هر وقت ب تت میخوری پنج دقیقه بعدش دنت  و ننونه (هندونه) و ...میخای؟

از سرگرمی هات گذاشتن صندلی زیر پاهات و اب بازی کردن توی ظرفشوییه .اخه فقط بازی که نمیکنی خودت رو خیس اب میکنی این روزا هم که کمبود اب هست دیگه بدتر.

فرش اشپزخونه رو به خاطر کارای  اقا کورش بردم بیرون بشورم.تو رو رد کردم پایین در ارامش داشته باشم.مامان حکیمه صدام زد.دیدم پشت در آب جمع شده و تو هم وسطش نشستی.بعد از تموم شدن کارم اومدم پایین دیدم حوض دارن حمامت میدن.تو هم کیف می کنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)