کورشکورش، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

به دنیای من و نیما خوش اومدی پسرم

انقدر زبان انگلیسی رو پرسیدی که وقتی دیدم انقدر علاقه داری برای اولین بار رفتی کلاس زبان ..خیلی هم دوست داشتی

1397/6/11 0:40
نویسنده : مامانش
435 بازدید
اشتراک گذاری
*:
امروز صفحه گوشی باز بود و طبق معمول داخل گروه ها پیام های نامربوط فرستاده بودی .خیلی ناراحت شدم.تذکر قبلا زیاد دریافت کرده بودی.خلاصه گفتم از شبکه پویا خبری نیست.اول چشماتو ریز کردی ( مدل عصبانی شدن) بعد گفتی خب چرا باهام حرف نمیزنی.. منم کم طاقت سریع شروع کردم صحبت کردن گفتم ولی پویا روشن نمی کنم سریع گفتی معذرت میخوام.خلاصه قبول نکردم گفتی می وینی وقتی یک دختری پسرش ازش معذرت می خواد باید قبول کنه...ما باید همدیگرو دوست داشته باشیم چشای من که گرد شد از این شیرین زبونی و سیاست رفتاری.دیگه طاقت نیوردم کلی بوییدمت بوسیدمت گفتم مامان اون لحظه ای هم که من دعوات میکنم بازم عاشقتم.تو هم خوشحال بودی که رضایت منو جلب کردی.و پویا روشن شد
*:
کلمات انگلیسی زیاد می پرسی تمام اعداد فارسی و انگلیسی رو تا ۲۰ بلدی دیروز از من املای اعداد رو گرفتی و بعد گفتی حالا بگو تا من بیویسم...حروف انگلیسی رو هم کامل مینویسی و بارها هم گفتی که بگو تا بیویسم.علاقه شدیدی به اموختن داری که من عاشقشم.ولی ایده های خودت رو هم دخالت میدی گفتی مامان فایو تین میشه چی گفتم میشه پونزده .گفتی نه پانزده.گفتم پس اون هم فیفتین هست ...تجزیه و تحلیل کردی و گفتی پس فیفتین میشه پونزده...فایوتین میشه پانزده.....اصلا من دیونه این تحلیل کردن هات هستم...۰
البته املای اعداد رو بسیار مریخی میویسی عزیزم
پسندها (2)

نظرات (0)