کورشکورش، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

به دنیای من و نیما خوش اومدی پسرم

جملات تابستان ۴ سالگی

1397/5/8 0:20
نویسنده : مامانش
524 بازدید
اشتراک گذاری
حق با تو نیست.... تو راست نمیگی...........اصلا حق با تو نیست..........درست میگم........مثلا مامان yellowتو انگلیسی میشه زرد درست میگم؟؟وقتابی که میخوای منو چاخان کنی کاری رو انجام بدم .میگی خوب میشد برام این اسباب بازی رو می خریدی.خوب میشد من رو هم می بردی و.....استفاده از جملات قلمبه سلمبه تخصص خودت و داییته
همیشه توی خیابون که راه میری می گی مامان ببین بچه بد پوست انداخته...و اخه انقدر اشغال زیاده که پسر کوچولوم متحیر میشه.ولیکن توی خونه تا میگم کورش پوست خوراکیتو بردار میگی من خستم میشه ازش هم فاصه میگیری مبادا که مجبورت کنم به کاری.امروز پوست لولشکت رو دیدی و گفتی مامان بچه بد اینجا پوست انداخته گفتم به جز تو کی داخل خونه است هان؟؟ گفتی اصلا همش تقصیر گولر هی اینو میبره
پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
8 مرداد 97 14:00
خنده