کورشکورش، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

به دنیای من و نیما خوش اومدی پسرم

خصوصیات اخلاقی کورش

1393/12/8 23:04
نویسنده : مامانش
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل مامان طبق معمول موقع هایی می تونم بیام توی وبلاگت مطلبی رو بنویسم که شما خواب باشید زیبا .الان بابات از طریق موبایل توی نت هست و من از لپتاپ. اومدم تا بعضی خصوصیاتتو واست بنویسم.

عزیز دلم بارزترین خصوصیتت که همه هم به اون اقرار می کنن خوش روییته به همه لبخند می زنی  توی مدرسه به تک تک شاگردام و همکارام لبخند می زدی و همشون کلی شگفت زده می شدن .مادر جونت مدتی که توی بیمارستان بود می گفت دلم واسه اون لبخندش لحظه ورود تنگ شده.

دومیش اینکه جنابعالی بسیار پرتحرکی. پر شور و هیجان ،پر از شادی و شیطنت و این باعث میشه که من هر وقت با تو هر کجا می رم فقط دنبالت راه برم مخصوصا خونه آقا جونت که همش تخته و مبل از همه جا می خوای بزنی بالا و هر چیزی رو وارد دهانت کنی .

خصوصیت بعدیت عزیز دلم یک کمی مامان رو اذیت میکنه .هر جایی نمی خوابی و باید اطرافت سکوت مطلق باشه .دیروز تو خیابونای شیراز مشغول خرید بودیم و واسه اولین بار بعد کلی ناله مجبور شدی که توی بغلم بخوابی و امروز تنگ خشک تفریح بودیم نخوابیدی تا زمانی که سوار ماشینت کردیم و توی طبیعت گشتیم و تو خوابیدی.

خونه ما پله زیاد داره جدیدا دیگه هیچ پله ای مانعت نیست  از همه بلا میری .

تابتو خیلی دوست داری وقتی داخلش هستی واسه پیاده کردنت باید کلی نقتو تحمل کنم

لغبی که اقا جون بهت داده توله شیر و مامانم میگه مثل ببر می مونه .وقتی صدای همیشگی که از گلو رو در میاری رو می زنی آرتمیس ازت فرار می کنه .وقتی خان دایی کوچیکتو می بینی به نشانه ذوق این صدا رو از خودت در می اری .

به کمک صندلی غذات می ایستی ولی اخیرا که ماشاال.. وزنت بالاتر رفته بهش آویزون شدی و واژگون شد روت ولی خدا رحم کرد.

این روزها سرسری میکنی مخصوصا وقتی می خوای از دست ما غذا بگیری و ذوق می کنی. دست میزنی  و مردونه هم دست می زنی . دستاتو تکون می دی و می گی نچ نچ نچ ا

پسندها (2)

نظرات (0)