کورشکورش، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

به دنیای من و نیما خوش اومدی پسرم

ماکارونی شکلی(چوقی)

1396/8/27 1:00
نویسنده : مامانش
291 بازدید
اشتراک گذاری
اربعین مامان حکیمه هر سال نذری داره خیلی هم خوشمزه میشه.تا یک هفته از غذای نذری می خوردیم.خلاصه تصمیم گرفتم چلو گوشت درست کنم تا تنوعی حاصل بشه...ماکارانی شکلی رو دیدی و پیله کردی که من اینو میخوام حالا موقعی که غذای من پخته بود فقط منتظر بودم آب خورش کم بشه....دیدم دوبار صندلی گذاشتی زیر پات و نگاهی به قابلمه می کردی و می گفتی نپخته ؟؟ دوباره میرفتی پایین...اومدم خورش بریزم تو بشقاب که دیدم ماکارونی که با آبگوشت میاد بالا...قیافم این شکلی بود🤨🤭🤗 اول تعجب .اخم بعد هم لبخند و در آغوش کشیدن تو.....تازه فهمیدم معنی این کلمه نپخته یعنی چی....خلاصه برنج و آبگوشت و ماکاروانی همه رو ریختم تو بشقاب و نوش جان....سر زدن همچین کاری از یک بچه سه سال و نیمه خلاقیت زیاد و جسارت میخاد....
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)